Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeBMW w superbike to dno - zmiany w konstrukcji ramy nic nie pomogły, slabosc w stopsunku do np. Ducati wręcz porażająca. O co chodzi- nie maja fachowców, czy co...
OdpowiedzDebilu- bo inaczej nie nazwę zerknij na wyniki stocków w sbk , crt w moto gp , a przede wszystkim wyników z alpe adria. Widzę że pojącie masz bo nie rozgraniczasz pojęcia sprzętu od zawodnika. naprawde (U)zdrawiam
OdpowiedzZapomniałeś dodać Alpen Masters, puchar BMW Polska no i - naważniejsze - testy w tzw.pismach motocyklowych. Tam na pewno króluje BMW. A to dlatego, ze tam jest więcej speców od PR-u i naciągaczy nowobogackich, nastolatków, niż inżynierów. A tak poza konkursem - gdzie BMW jest dobre w sportach motorowych - nie licząc wyścigów naszych ulicznych wojowników w kapturach?
OdpowiedzTu żeś fanie rometa walnął jak śliwka w goovno - akurat w Superbike tak jak w F1 czołowka zawodników prezentuje bardzo zblizony poziom i 80% zależy od ustawienia sprzętu POD KONKRETNY WYŚCIG.
Odpowiedz"Debilu" - przecież wyraznie jest napisane o "superbike" a nie o "superstock 1000"...
OdpowiedzPowinni to tłumaczyć na esperanto i wysyłac wasze uwagi za granicę:DDDDDDDD Myśle że komentarze pod tymi informacjami są wystarczające za wytłumaczenie dlaczego nikt nie chce miec nic wspólnego z budową jakiegokolwiek toru w Polsce ...he ,he
Odpowiedz